VIVA Veterinary is gespecialiseerd in de ontwikkeling van software voor dierenartsenpraktijken en dierhouders. Als succesvolle, snelgroeiende dienstverlener heeft VIVA de focus op de ontwikkeling van software in de dierhouderij en biedt een hoge mate van dienstverlening aan klanten. Werken bij VIVA betekent werken met een hoge mate van zelfstandigheid in een ondernemend en enthousiast team. Zelf oplossend vermogen is een must, de lijnen zijn kort en er is volop ruimte voor jouw eigen inbreng.

Om de groeidoelstellingen van VIVA te realiseren, zijn wij voor onze hoofdvestiging in Hardenberg op zoek naar een:

KLANTENSERVICE MEDEWERK(ST)ER

‘Klantgericht – Proactief – Communicatief’

Functieomschrijving
Als klantenservice medewerk(st)er ben je het hart van ons bedrijf. Op de klantenservice ben je het aanspreekpunt voor dierenartsen en dierhouders. Je beantwoordt vragen en geeft advies over het gebruik van de software. Daarnaast ondersteun je de verkoopafdeling en ben je verantwoordelijk voor allerlei andere zaken zoals bijvoorbeeld het maken van offertes, overeenkomsten en handleidingen.

Functie eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur heb je kennis van de veterinaire sector of de dierhouderij;
  • Ben je enthousiast, proactief en klantvriendelijk;
  • Beschik je over goede communicatieve vaardigheden zowel verbaal als schriftelijk;
  • Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Ons aanbod

  • Een salaris dat aansluit bij jouw functie, kennisniveau en werkervaring;
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en stappen te zetten;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een informele en prettige werksfeer op kantoor en leuke personeelsactiviteiten.

Interesse?

Ben jij enthousiast geworden over deze functie als klantenservice medewerk(st)er en lijkt het jou leuk om bij VIVA Veterinary aan de slag te gaan? Stuur dan jouw motivatiebrief en cv naar solliciteren@vivaveterinary.nl